مجنون یار

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی

دانلود مداحی حمید علیمی الهی کم نشه سایه ات یا حسین از سر نوکرها

شب چهارم محرم 1398
هیئت بیت الزهرا(س) تهرانپارس
نوحه شور

 

برای دانلود کلیک کنید

 

متن شعر مداحی

الهی کم نشه سایه ات
یا حسین از سر نوکرها
به فدای مادرت حضرت زهرا
همه مادرها لاله ی سرخ دشت باورها
من مینویسم اسمتو با اشک
کمه برای تو یه دریا اشک
من اومدم بذاری گریه کنم
تو روضه هات بگیری از ما اشک
اشک روضه نمک زندگی سینه زناس
تو سر دادی که الان اقا سرما بالاست
یه نگاهی به اشک و اهم کن
بیا به چشم حر نگاهم کن
روبه رو چاهم تو روبراهم کن

متن مداحی الهی کم نشه سایه ات یا حسین از سر نوکرها حمید علیمی

اقام اقام اقام یا حسین
یادمه روضه که داشتیم
پدر من از تو دم میزد
غذای نذری تو هرشب مادرم با گریه هم میزد
غم تو اتیش دلم میزد
من از غم تو خاطره دارم
با پرچمت خاطره دارم
من بیشتر از تمومی عمرم
محرم تو خاطره دارم
غرق آهم یا رفیق من لا رفیقه
بی پناهم
زندگیمو خرج محرم کن
این بساطو خودت فراهم کن
خرج روضه رو از عمر ما کم کن
آقام آقام آقام آقام یا حسین
یادمه روضه که داشتیم پدرم از تو دم میزد
غذای نذری تو هرشب با گریه هم میزد

مطالب مرتبط

تظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش