مجنون یار

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی

دانلود مداحی محمود کریمی دست من قطع شده ببین عمو بی دستم

شب پنجم محرم ۱۳۹۷
هیئت رایة العباس
نوحه شور

 

برای دانلود کلیک کنید

 

متن شعر مداحی

دست من قطع شده ببین عمو بی دستم
این تنو و این جانم این سر و این دستم
ای عمو دست به شمشیر بلا دادم من
کمکم کن که ز قاسم عقب افتادم
ادرک عبدالله یا اباعبدالله

تو حسین ابن علی من علی اصغر تو
آمدم کشته شوم پیش چشم تر تو
آمدم تا روی قلبت هدف تیر شوم
مثل اکبر سپر نیزه و شمشیر شوم
ادرک عبدالله یا اباعبدالله

دست من قطع شد و آمدم سر بدهم
جان به زیر سم اسب چون برادر بدهم
آمدم با تن بی دست تو را یار شوم
پیرو مکتب عباس علمدار شوم
ادرک عبدالله یا اباعبدالله

تن بی تاب مرا ای عمو تاب بده
میدهم بهر تو خون تو به من آب بده
تشنه ام لیک به فکر لب عطشان تو ام
پسر فاطمه میگریم و گریان تو ام
اباعبدالله حسین، اباعبدالله حسین

مطالب مرتبط

تظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش