مجنون یار

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی

دانلود مداحی عبدالرضا هلالی مگه بهتر از توام هست رویای منی

شنبه 28 دی 139
هيأت روضه العباس
نوحه شور

 

برای دانلود کلیک کنید

 

متن شعر مداحی

مگه بهتر از توام هست رویای منی

کجا بهتر از حرم هست دنیای منی

سایه ی تو رو سرم هست آقای منی

هم حیدری هم فاطمه

ای پرچم تو بالاتر از همه

نوکرت میشه بی تو سرگردون

سمت من ارباب روتو برگردون

انت فی قلبی ابی عبدالله

تو شبای بی ستاره مهتاب منی

کی هوامو جز تو داره بی تاب منی

گفتم و میگم دوباره ارباب منی

دل میدم و دل می بری

من عاشقم ولی تو عاشق تری

عشق تو داره تو دلم ریشه

اسم تو میگم معجزه میشه

انت فی قلبی ابی عبدالله

خیالم تخته قیامت با بودن تو

با تو همسایه ست تو جنت سینه زن تو

منو می کنه شفاعت پیراهن تو

با مادرت هم ناله ام

شب های جمعه تو باب القبله ام

اربعین هستم جزو زوارت

کربلا می خوام از علمدارت

انت فی قلبی ابی عبدالله

مطالب مرتبط

تظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش