مجنون یار

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی

دانلود مداحی حسین سازور من در آشوبم نما رحمی به حالم فاطمه

مراسم بزرگداشت شهدای مقاومت (شب اول فاطمیه) 1398
حسینیه ی ریحانه الحسین (س)
نوحه واحد

 

برای دانلود کلیک کنید

 

متن شعر مداحی

من در آشوبم نما رحمی به حالم فاطمه

ردی از هجران نبوده بین فالم فاطمه

خواب دیدم رفته ای و جان ندارم در تنم

طاقتش حتی ندارم در خیالم فاطمه

خوب میدانی که بعد از تو ندارم یاوری

در غریبی در مدینه بی مثالم فاطمه

التماست می کنم یک چند وقتی را بمان

بعد تو تنهایمو غرق ملالم فاطمه

دیدن در بسترت قامت کمانم کرده است

خلق می خندد بر این قد دالم فاطمه

پیر کرده مرتضی را خون روی میخ در

در جوانی پیرگشتن شد وبالم فاطمه

دست من شد بسته و در پیش من خوردی زمین

هر چه شد تقصیر من شد کن حلالم فاطمه

تا که در افتاد رویت گیسویت آتش گرفت

بر سرم باید بریزم خاک عالم فاطمه

بی حیاها رد شدند از روی درب خانه ام

پشت در بودی چگونه من ننالم فاطمه

مطالب مرتبط

تظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش