مجنون یار

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی

دانلود مداحی امیر برومند دل من تنگ برا حرمی که دو تا گنبد طلایی داره

 

برای دانلود کلیک کنید

 

متن شعر مداحی

دل من تنگ برا حرمی که دو تا گنبد طلایی داره
غم و غصه میره از قلب کسی که توی حرم قدم میزاره
این حرم با صفا دل منو حیرون می کنه
حال و هوای حرم عاشقا رو مجنون میکنه
روضه ی امام رضا پیش تو دل خون میکنه
دل شد هوایی کربلایی اقا داری عجب حرم با صفایی
دنیامو میدم اقا خدایی
اقا داری عجب حرم با صفایی
ای جانم موسی بن جعفر
دستامو میگیری هر جا که باشم
اقا من عمری گرفتار توام
عمری سایه سرم معصومته
همه هستی مو بدهکار توام
من به شما رو زدم اشک منو باز جاری کنی
مثل همه نوکرا باز برای من کاری کنی
دست منو دامنت
اقا میشه منو یاری کنی
ای در و گوهر موسی بن جعفر
شان و مقام تو از دو عالم فراتر
ای پور زهرا ای عشق حیدر

مطالب مرتبط

تظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش