مجنون یار

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی

دانلود مداحی امیر برومند ای یارم اباالفضل سالارم اباالفضل

 

برای دانلود کلیک کنید

 

متن شعر مداحی

ای یارم اباالفضل سالارم اباالفضل
از بد خواه تو بیزارم
ای جانم
جانانم
با تو کامل ایمانم
من مست نگاه حضرت قمرم
من محو شکوه قامت قمرم
تو مثل حیدری بین معرکه ها
من در عجب این هیبت قمرم
یا عباس

قمر می نابم
یا قمر تب و تابم
یا قمر تو اربابم
یا ابوفاضل
قمر جهان داری
یا قمر تو سرداری

ای جان حسین
عشق عالمین
یا مولا حسن هستی نور عین
رحمانی حسن میزانی
همچو رحمت بارانی
من عبد و غلام حضرت حسنم
من محو جلال و حشمت حسنم
من هر چی دارم تو این جهان به خدا
مدیون مرام و رحمت حسنم
محو تو حاتم
اسمت روی خاتم
خاک کف پاتم
به عشق تو مستم
عشق تو همه هستم
دل به حب تو بستم
یاحسن اربابم
با نام حسن دل اماده شد
هر کی قاسمی شد ازاده شد
قاسم باورم
تو راه حسین قاسم رهبرم
شاگرد اباالفضل ساقی عسل
تو عشق و مروت بهترین غزل
از ره شده گیج ضربه حسنی
شیر نر میدون حسن جمل
نگار من قاسم
عشق سینه زن
رزم تو کولاک
اسم تو تو افلاک

مطالب مرتبط

تظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش