مجنون یار

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی

دانلود مداحی جواد مقدم کرونا فقط یه ویروسه

 

برای دانلود کلیک کنید

 

متن شعر مداحی

کرونا فقط یه ویروسه
این یه بیماری منحوسه
که منو از تو جدا کرده
دلم آقا داره میپوسه
حسین حالا قد روضه رو میدونم
حسین تا که عمر دارم ازت میخونم
حسین همیشه زیر علم میمونم
حسین حسین آقام آقام

نوکری ات هم عالمی داره
روزی مون دست علمدار
خدا این سینه زنها تون
آقاجون برات نگهدار
حسین نذر روضه ات سه تا پرچم می کنم
حسین من فقط جلو تو سر خم می کنم
حسین روزی مو فقط تو روضه ها جمع می کنم
شیر پاک مادرم بوده
که الان تو روضه تم آقا
رفیقام همه میدونن
عاشق رقیه تم آقا
حسین نوکرت یه عمریه به عاشقی محکوم
حسین زیر لب اسمتو می برم دلم آروم
حسین پرچم گنبدت از تو هیتت معلومه
حسین حالا قدر روضه رو میدونم
حسین تا که عمر دارم ازت میخونم
نوکری ت هم عالمی داره
روزی مون دست علمدار
خدا این سینه زن هاتون رو
آقاجون براتون نگهدار
شیر پاک مادرم بوده
که الان تو روضه تم آقا
رفیقام همه میدونن
عاشق رقیه تم آقا

مطالب مرتبط

تظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش