مجنون یار

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی

مداحی دلنتگی هام مونس زخم های دل دیروز محمود کریمی


مداحی شهادت حضرت فاطمه (س)

 

متن مداحی

دلنتگی هام مونس زخم های دل دیروز
از بچگی جیگرم از خاطره ای می سوزه
خون دل از کنج لبت
می ریزه و اشک چشمام
دیگه می خوام پر بکشم
با تموم خاطره هام
یادمه پاییزه و یک گل پرپر
یادمه آتیش و بال کبوتر
یادمه زخم های صورت مادر
عمری که چشم های من مهمون یک کابوس
آخ مادر مادر مادر مادر
زخم دلم به خدا که زخم غم ناموس
با اینکه با زهر جفا پاره پاره شد جیگرم
زیر لگد خاطره های گوشواره ها را می برم
یادمه پا مرگ و کوچه ی غم ها
یادمه اشک های مادر تنها
یادمه خاکی شد چادر زهرا
یادمه نامرد و کوچه ی غم ها
یادمه خاکی شد چادر زهرا
یادمه پاییزه و یک گل پرپر
یادمه آتیش و بال کبوتر
یادمه زخم های صورت مادر
زینب بیاد تا که بگن روضه های فردا را
زینب بیاد تا که بگن روضه ی سر نیزه ها سرها را
لا یومک یومک حسین
امون از آشوب و بلا
سر من و زانوی تو
سر تو و سر نیزه ها
تشنه لب می مونی رو خاک صحرا
تشنه لب می مونی بدون سقا
تشنه لب می مونی زخمی و تنها
تشنه لب می مونی فاطمه مهمون کنار پیکر
فاطمه گریون این تن بی سر
فاطمه می خونه غریب مادر
فاطمه از صدر سینه ذو الجناح
افتاده شاه بی سپاه
فاطمه مهمونش یه گوشه از این قتل گاه
خوشا به حال هر کی که شده بی این عشق مبتلا
مرده را زنده می کند عطر نسیم کربلا
تا ابد مهره رو حرم و عشق
تو دلم رویای حرم و عشق
تیغ و پرهای علم و عشق
وای من آتیش و زینب مظطر
وای من آتیش و دامن دختر
وای من آتیش و چادر و محجر

 

لینک دانلود کلیک کنید

 

اشعاری در مورد حضرت فاطمه زهرا

چادرم خاک گرفته از عشق فاطمه

بوسه ی تو جان گرفته از عشق فاطمه

محرم رسیده زان غم کجایی فاطمه

پرپر ز غم مادر سینه می دمد فاطمه

مهمون غم حسین زان عشق فاطمه

فاطمه می روی ز غم مرا ببر فاطمه


غریبی جان فاطمه میخ در فاطمه

زندون غم فاطمه آتیش پر فاطمه

خاکستر غم فاطمه مونس وهم فاطمه

دل بی رحم فاطمه مادر غم فاطمه

نیزه و سر فاطمه جان مادر فاطمه

علم دار فاطمه مشک بی سر فاطمه

الگو همسر فاطمه مونس و همدم فاطمه

قلب پیامبر فاطمه عشق پیامبر فاطمه

کوثر پیامبر فاطمه آغوش مادر فاطمه

حسین بی سر فاطمه بوسه ی سر فاطمه

پایان این غم فاطمه محرم اسرار فاطمه

 

 

مطالب مرتبط

تظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش