مجنون یار

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی

دانلود مداحی جواد مقدم من که برات خیس چشام

ایام شهادت امام صادق (ع)

هیئت بین الحرمین طهران

11 تیر ماه 1398

نوحه شور

 

برای دانلود کلیک کنید

 

متن شعر مداحی

من که برات خیسه چشام

میگیره تو زوضه ات صدام

منو غمت دیوانه کرده

یه کاری کن تو حرمت

بمیرمو جنازمم هیچ موقع آقا یرنگرده

منی که تا گفتم حرم

دیدم که چشم مادرم  میباره از دوری و خیس

متن مداحی من که برات خیسه چشام جواد مقدم

اومدم آخه شنیدم

اینجا را زهرا واسه همه زیارت می نویسه

میدونم می شنوی صدامو

می بینی اشک و گریه هامو

بدم اما حق من هم است

بده سهم کربلامو

آقام آقام اقام حسین

در خونت در می زنم

به سینه و سر می زنم

درو به روم دوباره وا کن

روز قیامت آقاجون

جلوی زهرا و علی

آقا منو نوکر صدا کن

چی واسه من بهتر از این

آقا یه سالی اربعین

تو حرم شما بمیرم

انقدر سینه می زنم

تا از اباالفضل شفای همه ی مریضارو بگیرم

کار من نوکری اما

کار تو بخشیدن و بزل

خود ارباب از عاشقای آقام حضرت اباالفضل

آقام آقام آقام حسین

تو که هنوز موندی به پام

پدری کن بازم برام

بیمه منو زیر علم کن

آغوش تو وا کن به روم

آقا مثل غلام سیاه

منو ببخشو بغلم کن

آقا منو مثل زهیر

که شد عاقیت به خیر

یه کاری کن عوض شه حالم

یا مثل پطروس تو بذار

بال و پر شکسته مو

به خاک نعلینت بمالم

سند افتخارم اینه

سینه قرمز و کبودم

اسم بابات روی لبم بود

وقتی اسممو بلد نبودم

 

مطالب مرتبط

تظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش