مجنون یار

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی

دانلود مداحی جواد مقدم پر میگیره قلبم به خدا سوی حرم باصفای کربلا

محرم 87
هیئت محبان الحسین کاشان
نوحه تک

 

برای دانلود کلیک کنید

 

متن شعر مداحی

پر میگیره قلبم به خدا سوی حرم باصفای کربلا
با حسین مرغ روح من در شور و شین پر میزنه بین الحرمین
مست عطر سیب حرمم دریای غمم ذکر یا حسین دَمَم
تا ابد دیوونه ی شاه کرمم زیر سایه ی این علمم

إنی سِلمٌ لمن سالَمَکُم

متن مداحی پر میگیره قلبم به خدا سوی حرم باصفای کربلا جواد مقدم

نیمه شب جمعه بی هوا میپره دلم به هوای کربلا
ز کرم من اینجا و قلبم تو حرم ضریح جلو چشمای ترم
دیوونگی شد منسب من تاب و تب من عاشقی مکتب من
به خدا نور خدا میگیره شب من با نوای یا زینب من

إنی سِلمٌ لمن سالَمَکُم

سینه زنی قانون منه خدا میدونه عشقت تو خون منه
آقاجون منو میکشونی به جنون دلمو پا روضت بسوزون
روضه ی تو پر ز ملک و حور بهشته و طور
تو سینه زنیم شور میگیرم وا میشه برام سر در نور تا کربلا صد راه عبور

إنی سِلمٌ لمن سالَمَکُم

مطالب مرتبط

تظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش