مجنون یار

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی

دانلود مداحی حمید علیمی حالا درست یه عمریه که ذکر هر دقیقمی

شهادت امام باقر علیه السلام 95
نوحه شور

 

برای دانلود کلیک کنید

 

متن شعر مداحی

حالا درست یه عمریه که ذکر هر دقیقمی

میون کل آدما تو بهترین رفیقمی

واسه خودت بدون منو همنیه التماس من

محال غیر تو آقا کسی بمون واسه من

منی که عاشق سفر به کربلام

دم محرمت یه کاری کن برام

تو هستی سایه سرم آقا منو ببر حرم

صاحب سفره کرم آقا منو ببر حرم

آقا منو ببر حرم

متن مداحی حالا درست یه عمریه که ذکر هر دقیقمی حمید علیمی

قبول میشه نماز من با مهر تربت حسین

هزار تا حج واجب یه شب زیارت حسین

کسی که داره تو دلش یه کم محبت حسین

آتیش میشه حروم میشه بهت اینم کرامت حسین

حالا اگه بدم دوباره اومدم

آخه دلم خوشه نمیکنی ردم

حالا که من یه نوکرم آقا منو ببر حرم

اگه میشه با مادرم آقا منو ببر حرم

آقا منو ببر حرم

اومدی که بزرگیتو به آدما نشون بدی

خدایی حق تو نبود با لب تشنه جون بدی

الهی که فدات بشم آقا چی اومد سر تو

فقط یه قطره کافی بود برا علی اصغر تو

فدای بی کسیت غریب فاطمه

کی دلتو شکست کنار علقمه

به حق صاحب علم آقا منو ببر حرم

تو رو به مادرت قسم آقا منو ببر حرم

آقا منو ببر حرم

مطالب مرتبط

تظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش