مجنون یار

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی

دانلود مداحی حسین سیب سرخی زنم اما از این پس مرد میدان تو خواهم بود

شب عاشورا 1398
هیئت روضة العباس(ع)
نوحه واحد

 

برای دانلود کلیک کنید

 

متن شعر مداحی

زنم اما از این پس مردمیدان تو خواهم بود
تو فرمانم بده من تحت فرمان توخواهم بود
بنا کن خیمه رامن خم به ابرویم نیاوردم
بیا حاجی من اینک به قربان تو خواهم بود
اگر اذنم دهی شب پاسبانی میدهم تاصبح
به تاجان دربدن دارم نگهبان تو خواهم بود
زبانم در دهان آماده یک خطبه غراق

متن مداحی زنم ولی از این پس مرد میدان خواهم شد حسین سیب سرخی

ز نسل ذوالفقارم تیغ بران تو خواهم بود
اگر رخصت دهی من نیز چادر بر کمر بندم
در این میدان یکی از جنگجویان تو خواهم بود
کنون که کشته اشک است نام تو به جان من
که تا پایان عمر خویش گریان تو خواهم بود
مگو آه ای برادر روز عاشورا به چشم خویش
یکی از شاهدان سنگباران تو خواهم بود

مطالب مرتبط

تظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش