مجنون یار

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی

دانلود مداحی مجید بنی فاطمه اگه قطره بودم دوست داشتم

شب اول صفر ۱۳۹۸
حسینیه ی ریحانه الحسین (س)
نوحه زمینه

 

برای دانلود کلیک کنید

 

متن شعر مداحی

اگه قطره بودم دوست داشتم رو ترک لبهات بودم
اگه نبودم عاشورا اشک عزادارات بودم
اگه آهن بودم دوست داشتم تیغه ی علامت باشم
یا یدونه ی زنجیر از زنجیر های هیئت باشم
نه از اون آهن هایی که یه روزی میخ در ی بودند
نه از اون آهن هایی که تو گودال خنجری بودند
نگاه دشمنو من فرق داره
چقدر اهن با آهن فرق داره
یا مبدل السیئات بالحسنات به فدات

متن مداحی اگه قطره بودم دوست داشتم مجید بنی فاطمه

اگه خاک هم بودم دوست داشتم
خاک قدم تو بودم
یا یدونه مور تربت توی حرمت بودم
اگه سنگ هم بودم سنگ روی مزارت بودم
یا سنگ کف صحن تو
خلاصه کنارت بودم
نه از اون سنگا که کوفه دل زینب را خون کردند
نه از اون سنگا که تو شام پیشونی تو نشون کردند
یا مبدل السیئات بالحسنات به فدات

اگه چوبم بودم دوست داشتم
گهواره علی اصغر بودم
یا تو حرمت در بودم
اگه آتیش بودم دوست داشتم
دور خیمه هات می موندم
تا وقتی که روشن بودم دشمناتو می سوزندم
نه اون آتیش هایی که دل زهرا را سوزوندند
دست و پای نوامیس آقا ما را سوزوندند
نگاه دشمن و من فرق داره
سوختن دل با دامن فرق داره
نگاه دشمن و من فرق داره
زدن مرد با زن فرق داره
یا مبدل السیئات بالحسنات به فدات

مطالب مرتبط

تظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش