مجنون یار

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی

دانلود مداحی مجید بنی فاطمه یه نفر هست که هنوز حالم باهاش خوب میشه

شب چهارم صفر 1398
حسینیه ی ریحانه الحسین (س)
نوحه زمینه

 

برای دانلود کلیک کنید

 

متن شعر مداحی

یه نفر هست که هنوز حالم باهاش خوب میشه
یه نفر که حرمش آب روی آتیشه
رفته بودم اومدو یه کاری کرد برگردم
اونکه دستمو گرفت وقتی جوونی کردم
اگه خوبه حالم خوبه با اباالفضل
اگه ناامیدی بگو یا اباالفضل
ای بهترین پناه ای ماه بی نظیر
بی دست کربلا دست منو بگیر

متن مداحی یه نفر هست که هنوز حالم باهاش خوب میشه مجید بنی فاطمه

چرا قسمتم باید شکسته بالی باشه
تو شلوغی حرم جای ما خالی باشه
یادمه وقت تماشای ضریحت آقا
یه نفر شفا گرفت پای ضریحت آقا
دستمو گرفته کرم اباالفضل
سر پناه من شد حرم اباالفضل
اگه خوبه حالم خوبه با اباالفضل
اگه ناامیدی بگو یا اباالفضل
ای بهترین پناه ای ماه بی نظیر
بی دست کربلا دست منو بگیر
کیه که شبیه تو درد منو بشناسه
توی بی قراریام رفیق من عباس
اونی برده که همیشه با تو بوده آقا
اولین گریه ی من برای تو بوده آقا
واسه من که هیچکس نمیشه اباالفضل

مطالب مرتبط

تظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش