مجنون یار

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی

دانلود مداحی جواد مقدم کیو دارم به جز تو

شب اول محرم 1396
هیئت غریب مدینه امیرکلا
نوحه شور

 

برای دانلود کلیک کنید

 

متن شعر مداحی

کیو دارم به جز تو چیو دارم به جز عشق

کیه یارم به جز تو چیه یارم به جز عشق

دنیای بی حسین یعنی زندون

رویای بی حرم یعنی کابوس

شبهای روضه و شور هیئت

شبهای جمعه و شوق پابوس

کاش بشه که دوباره طی کنم بی اراده

کل جاده ی عشقو من با پای پیاده

در سرم تب عشق و در دلم شور و شِینی

کاشکی کربلا باشیم اربعین حسینی

جان اباعبدالله جان اباعبدالله جان اباعبدالله

متن مداحی کیو دارم به جز تو جواد مقدم

با تو چشمام پر از اشک با تو اشکام پر از نور

تویی فریاد من از دل گهواره تا گور

رمز دوام من اشک روضه

سر جنون من خاک تربت

کاش بذاری خودت بعد مرگم

زیر زبون من خاک تربت

با تو گرمه نفسهام بی تو زندگی سرده

تربت تو دوای هر چی غصه و درده

بی تو رنج فراقم با تو شور وصالم

پرچمت رو خدا زد روی قله ی عالم

جان اباعبدالله جان اباعبدالله جان اباعبدالله

بی تو سربار عالم بی تو سرگرم دنیام

با تو مجذوب عشقم با تو محبوب زهرام

مادرتون نوشت با خط نور

تقدیرمو توی لوح محفوظ

سینه زنت باشم آقا هر شب

گریه کنت باشم آقا هر روز

لطف حضرت زهرا اذن حضرت زینب

ذکرم اینه مکرر شورم اینه مرتب

شور عاشق شیدا ذکر عاشق بی دل

سیدی یا حسین و سیدی یا ابوفاضل

جان اباعبدالله جان اباعبدالله جان اباعبدالله

مطالب مرتبط

تظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش