مجنون یار

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی

دانلود مداحی جواد مقدم من الذی ایتمنی ابتا یاحسین

گلچین محرم 1384
نوحه واحد

 

برای دانلود کلیک کنید

 

متن شعر مداحی

من الذی ایتمنی ابتا یاحسین
تو خرابه تک و تنها
دختری شبیه زهرا
توی چشماش پر اشکو
روی پاهاش سر بابا
زیر لبهاش گله داره
گله از قافله داره
دست لرزون سر خونین
کف پاش آبله داره
بس که زلفاش پریشونه
لا به لاش میشکنه شونه
محرماش بگن روموهاش
گل سر یا لخته خونه
من الذی ایتمنی ابتا یاحسین

متن مداحی من الذی ایتمنی ابتا یاحسین جواد مقدم

بابا دخترت قشنگه
رخ ماهش نیلی رنگه
بابا چشمام نمی بینه
اثر سیلی همینه
بابا گوشواره ندارم
یار شیر خواره ندارم
داداش اصغرم کجا رفت
دل دلبرم کجا رفت
من الذی ایتمنی ابتا یاحسین

سه ساله کتک نداره
سند فدک نداره
بچه خندیدن نداره
یتیمی دیدن نداره
من الذی ایتمنی ابتا یاحسین

دل هر کی یاری داره
یار من فقط رقیه است
همیشه روی لب من
لعنت بنی امیه است
من گدای دوره گردم
همیشه پر غم و دردم
واسه خاطر رقیه
توی ویرونه میگردم
واسه ی دخت سه ساله
میکنم همیشه ناله
گاهی از داغ گل یاس
گاهی هم برای لاله

عمو عباست کجا بود
تورو بردن به اسیری
صورت زهرایی تو
شد کبود از ضرب سیلی
تو ماه آسمونی
دو تا گوشات شده خونی
سه ساله دختری اما
چرا تو قامت کمونی
داری از زهرا نشونه
گل روی تو خزون
کی به روی پیکر تو
زد ضرب تازیونه
ای گل لاله ی نیلی
تورو بردن به اسیری
الهی فدات بشم من
جای بوسه شده سیلی
اسیر سلسله بودی
پای پر آبله بودی
کربلا تا وادی شام
هم ره قافله بودی
تک و تنها و گرسنه کنج اون ویرونه بودی
تو به روی شمع بابا
مثل یک پروانه بودی
وقتی که باباتو دیدی
تو به آرزوت رسیدی
مثل یک مرغ مهاجر
تو از این دنیا پریدی
همه ی عشقا همینن
همه ی دنیا را دیدم
به خدا که توی دنیا
مثل اربابم ندیدم
من الذی ایتمنی ابتا یاحسین

مطالب مرتبط

تظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش