مجنون یار

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی

دانلود مداحی حمید علیمی برای نفسی تازه به هوای تو محتاجم

چاووش محرم 1398
هیئت مکتب الحسین
نوحه شور

 

برای دانلود کلیک کنید

 

متن شعر مداحی

برای نفسی تازه به هوای تو متاجم
با تو در اوجم آقا
شکر در معراجم
گره خورده از اول
با غم تو توی تاثیرم
نمک سفرم رو حتی از تو میگیرم
واسه همینه تا بیام اینجا
به یاد تو چشمام میشه دریا
دست به سینه میزارم و میگم از دل
سلام آقا سلام آقا که الان روبه روتونم
من ایستادم زیارت نامه میخونم حسین جانم حسین جانم

دوست دارم همه داراییم اینه دلم میره ضریحتو که میبینه
دلم میره ضریحتو که میبینه دوست دارم دوست دارم دوست دارم
آقا دوسم داری دوست دارم
دوست دارم دوست دارم
دلا آقا این اشک ها واسه تو خالص کردم
همیشه خوشبختیمو تو روضت حس کردم
زائرت میشه هرشب دلی که خاطر خواته
شنیدم هرجا روضه باشه کربلاته
خوش به حال اونی که تو آقاشی
امید به فرداشی
دیگه غمی نداره دلم
آقا تو که باشی تو که باشییی
دلم دیگه نمیلرزه همین اشکا به لبخند تو می ارزه
حسین جانم حسین جانم

بزار سایت همیشه رو سرم باشه
قراره ما شب جمعه حرم باشیم
دوست دارم دوست دارم دوست دارم
بار هردو دنیامو با ت آقا میبندم
تو که باشی تو قلبم خیلی ثروتمندم
میسازه این سفرت همیشه به این نوکر
تو که آقا باشی چی از گدایی بهتر
از بی کسیا میگه میگم اصلا
پیش تو که باشم آقا اصلا از نداریا مگه چیزی گفتم
غلط گفتم که چیزی توی کاسم نیست
تو رو دارم تو رو دارم حواسم نیست حسین جانم
پناهم باش به جز روضت پناهی نیست
به غیر از تو واسه من تکیه گاهی نیست
حسین جانم حسین جان دوست دارم دوست دارم

مطالب مرتبط

تظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش