مجنون یار

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی

دانلود روضه محمود کریمی پسر فاطمه سلام سلام

شب اربعین حسینی 1398
هیأت رایة العباس (ع)

 

برای دانلود کلیک کنید

 

متن روضه

پسر فاطمه سلام سلام
خواهرت زینب آمده از شام
من که بی تو سفر نمی کردم
بی تو یک لحظه سر نمی کردم
مانده زخم فراغ بر جگرت
سر پاک تو گشت همسفرم
بود بهر تسلی دل من سر تو سایبان محمل من
لشکر اشک من سپاه تو بود
نفسم شعله های آه تو بود ای وای
صوت قرآن تو دلم را برد
چشم های تو محملم را بود
چتر من بود سایه سر تو
مونسم بود اشک دختر تو
ای سرت بر سنان تماشایی
ای لبت خشک و دیده دریایی ای وای
تا کنی اشک چشم ما را پاک
دست بیرون بیار از دل خاک
غمم را بپرس از من
قصه ی شام را بپرس از من
کوه اندوه ریخت بر سر ما
شام شد کربلای دگر ما
صوت قرآن کجا شراب کجا
دست زینب کجا طناب کجا
ای نازنینم یا اخا
یا اخا شامی ها بدند
دختران تو را زدن
من که خود بوده ام شریک غمت
من که بوده ام مدافع حرمت
حامی نازدانه ها بودند سپر تازیانه ها
هر چه تو زخم دیدی از دشمن
جای کف نی است بر تن من
به تو و باغ لاله ات سوگند
به سفیر سه ساله ات سوگند
به لبت که از عطش ترک خورد
به تن کودک کتک خورده
به همه زخم های سلسله ات
به قنوت نماز قافله ات
به سرشک دو دیده ات سوگند
به گلوی بریده ات سوگند
نه فقط زینب است خواهر تو
تو امامی و من پیامبرم

مطالب مرتبط

تظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش