مجنون یار

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی

دانلود مداحی مجید بنی فاطمه اینجا عالم عشقه روزی همه عشقه

شب عاشورا محرم 1397
هیئت ریحانه الحسین
نوحه زمینه

 

برای دانلود کلیک کنید

 

متن شعر مداحی

اینجا عالم عشقه روزی همه عشقه

اینجاییم و دلیل اش رقص پرچم عشقه

خاصیت این بیرق این عشق مجسم اینه که زیر سایه اش عاشق میشه آدم

عشقی که تموم اش آرامش محضه از تو نمی شم دور من حتی یه لحظه

من مال حسینم دنبال حسینم ممنون حسین ام مجنون حسینم

ماهی و تو منیری من عبدم تو امیری ازچشم  ها که می افتم دست ام رو می گیری

ای کاش که از این رویا بیدار نشم اصلا دنیای بدون تو کابوسه باسه من

زنده شده هر کسی از عشق تو مرده هر کی به تو دل باخت این بازی رو برده

از دولت اسم ات بازنده به عشق ام هرگز نمی میرم چون زنده به عشق ام

من مال حسینم دنبال حسینم ممنون حسین ام مجنون حسینم

از عشق ات بی قرارم جز تو کی رو دارم  ای اون که بی قراره بوده ایل و تبارم

کی میگه تو این عالم بی تقصیره گریه از دل غم عالم رفت تا زد زیر گریه

اصلا خون این اشک انگار که مسیحه سر چشمه این اشک درهای ضریحه

در اوج بلند ات سرباز حسین ام ارباب ام حسینه سرباز حسینم

من مال حسینم دنبال حسینم ممنون حسین ام مجنون حسینم

مطالب مرتبط

تظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش