مجنون یار

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی

دانلود مداحی جواد مقدم چند شبی دلم گرفته نه واسه کربلا نه مشهد

تخریب بقیع 1395
هیئت بین الحرمین طهران
نوحه زمینه

 

برای دانلود کلیک کنید

 

متن شعر مداحی

چند شبی دلم گرفته نه واسه کربلا نه مشهد

چند شبیِه میخوام برم تا یه حرم بی صحن و گنبد

اون حرمی که زائری نداره

حرمی که مسافری نداره

راهی که میخوره پایین پاشون

حتی اگه بخوای بری نداره

دلم چه بیقراره غم از چشام میباره

شده دوباره دردم بقیع حرم نداره

بقیع حرم نداره بقیع حرم نداره

خونه دلم برا مزاری که سایه بونش دل ابراست

بمیرم اینجا خاک پاکش مدفن بچه های زهراست

اون حرمی که زائراش غریبن

اون حرمی که خادماش عجیبن

اونجا همه بدن با زائرایی

که عاشق شمیم بوی سیبَن

بازم دلم غمینه میخواد بره مدینه

میخواد روی خاک سرد مزارشون بشینه

بقیع حرم نداره بقیع حرم نداره

درخوره جایی صحن و گنبد والله باشه اون بقیعه

مرزی نداره که مزارش قد یه عالمی وسیعه

ان شاءالله که میاد به زود زودی

کوری چشم دشمن یهودی

شیعه میسازه باز بقیع و بعده

ریشه کنی حکام سعودی

میسازیم با اذن آقا چهارتا گنبد زیبا

میسازیم یه صحن با اسم رواق حضرت زهرا

بقیع حرم نداره بقیع حرم نداره

مطالب مرتبط

تظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش