مجنون یار

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی

دانلود مداحی حمید علیمی اگه باشی دلم دیگه نمی لرزه

شهادت امام هادی (ع) ۱۳۹۴
نوحه شور

 

برای دانلود کلیک کنید

 

متن شعر مداحی

اگه باشی دلم دیگه نمی لرزه
همین اشکام به لبخند تو می ارزه
حسین جانم
بزار سایت همیشه رو سرم باشه
قراره ما شب جمعه حرم باشه
حسین جانم
حرم گفتم هوای کربلا کردم
هوایی شم فقط دور تو می گردم
حسین جانم
پناهم باش که جز روضت پناهی نیست
به غیراز تو واسه من تکیه گاهی نیست
حسین جانم
به قربونت نگاهی اطلسی داری
واسم آقا همش دلواپسی داری
حسین جانم
غلط گفتم که چیزی توی کاسم نیست
تورو دارم حواسم نیست
حسین جانم
سبک بالم تو ایوون تو جا دارم
ازاین دنیا فقط یک کربلا دارم
حسین جانم
دوست دارم همه داراییم اینه
دلم میره ضریحتو که می بینه
حسین جانم
سلام آقا که الان روبروتونم
من ایستادم زیارت نامه می خونم
سلام آقا یه عمری بهت بدهکارم
سلام آقا بدم اما دوست دارم
حلالم کن آخه بد نوکری بودم
دلم می خواست الان پایین پات نیست
دلم تنگه هوای کربلا دارم
خوشیم اینه دلی پیش رضا دارم
حسین جانم

مطالب مرتبط

تظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش