مجنون یار

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی

دانلود مداحی مجید بنی فاطمه وقتی دلتنگم نمیشه برم

شب اول محرم 1394
هیئت ریحانة الحسین
نوحه شور

 

برای دانلود کلیک کنید

 

متن شعر مداحی

وقتی دلتنگم نمیشه برم

من آروم میشم با عکس حرم

قلبم محتاجه یه جرعه نفس

من باشم با تو همین منو بس

دلتنگی یعنی حال من

دلتنگی شد وبال من

دلتنگی سخته واسه اون که هوایی میشه

بی تابی یعنی گریه ها

بی تابی بغض تو صدا

بی تابی یعنی نوکرت کربلایی میشه

دلتنگی یعنی حال من

دلتنگی شد وبال من

دلتنگی سخته واسه اون که هوایی میشه

بی تابی یعنی گریه ها

بی تابی بغض تو صدا

بی تابی یعنی نوکرت کربلایی میشه

حرم حرم حرم من و اشک و آه

حرم حرم حرم من و خیمه گاه

حرم حرم حرم من و قتلگاه

وقتی دلتنگم نمیشه برم

من آروم میشم با عکس حرم

قلبم محتاجه یه جرعه نفس

من باشم با تو همین منو بس

دلتنگی یعنی حال من

دلتنگی شد وبال من

دلتنگی سخته واسه اون که هوایی میشه

بی تابی یعنی گریه ها

بی تابی بغض تو صدا

بی تابی یعنی نوکرت کربلایی میشه

حرم حرم حرم من و اشک و آه

حرم حرم حرم من و خیمه گاه

حرم حرم حرم من و قتلگاه

مطالب مرتبط

تظرات ارسال شده

  • سلام دوست عزیز اگه دوست داری تبادل لینک داشته باشیم آدرس سایتمو بذار توی وبلاگت pishimusic.ir منم ادرس وبلاگتو توی وبلاگام که ادرسشون gipsy-kings.rozblog.com و sinatra.blog.ir و andy-williams.blog.ir هست میذارم .اگه دوست داشتی تبادل لینک داشته باشیم بهم ایمیل بزن یا توی سایت ادرس وبلاگتو برام کامنت کن

کد امنیتی رفرش