مجنون یار

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی

دانلود مداحی جواد مقدم من یه پرندم خدایی دلم

شب 30 صفر 1392
هیئت بین الحرمین طهران
نوحه شور

 

برای دانلود کلیک کنید

 

متن شعر مداحی

من یه پرندم خدایی دلم رو خاکم اما هوایی دلم

قاتل هر چی جدایی دلم شکر خدا که رضایی دلم

رضا کیه شهنشاه خراسانو میگم

رضا کیه شه خطه ی شیرانو میگم

رضا کیه پل برکت ایرانو میگم

اَلسلطان أباالحسن اَلسلطان أباالحسن

خالق منان رها خواسته منو بنده باب شفا خواسته منو

قبله عشقم میشه کرب و بلا اما برای رضا خواسته منو

خواسته منو که پروانه ی مرقدش بشم

خواسته منو که جلد بوم مشهدش بشم

خواسته منو گدای شاه و مسندش بشم

اَلسلطان أباالحسن اَلسلطان أباالحسن

من یه پرندم گدای کرمم دونه بگیر شه محترمم

عاشق اشک چشای ترمم زنده شده از شفای حرمم

شفا کجاست توی صحن گوهرشاد رضا

شفا کجاست دم پنجره فولاد رضا

شفا کجاست میون دست صیاد رضا

اَلسلطان أباالحسن اَلسلطان أباالحسن

مطالب مرتبط

تظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش