مجنون یار

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی

دانلود مداحی جواد مقدم آقا درهای بهشت باز میشه رو به کربلاتون

شب هفتم محرم 1390
هیئت محبان الحسین تهران
نوحه واحد

 

برای دانلود کلیک کنید

 

متن شعر مداحی

آقا درهای بهشت باز میشه رو به کربلاتون
از هزار تا صبح قشنگ تر یه غروب کربلاتون
زندگی بی تو جهنم
بودن بی تو حرومم
من غریبم افتادم اینجا کربلاته مرز و بومم
توی سلطان عالمین ابی عبدالله الحسین
یا حسین سالار زینب به ابی انت و امی

آقاجون در صورتی که صورت تو قرص ماهه
ارز اندامش کجا بود یوسفی که قعر چاهه
احد الناسی نبودش صورت تو می درخشید
همه ی عالم را برای گریه های بر تو بخشید
دلی دارم که همینه ظاهر و باطن همینه
تویی سلطان عالمین ابی عبدالله الحسین
یا حسین سالار زینب به ابی انت و امی

به تو کردم اقتدا من یا حسین انت امامی
تو شاه هر دو عالم قبولم کن به غلامی
دست خالیمون را پر کرد کرم باب الحوائج
صدر حاجات دل من حرم باب الحوائج
مسیح خیمه ها بوده عموی بچه ها بوده
تویی سلطان عالمین ابی عبدالله الحسین
یا حسین سالار زینب به ابی انت و امی

جنت بدون تو جنت بدون روی تو نامش جهنم است
نامش که نه خلاصه تمامش جهنم است
هرکس که بی حسین به جا آورد نماز
پایان هر قیام و قعودش جهنم است

مطالب مرتبط

تظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش