مجنون یار

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی

دانلود مداحی جواد مقدم ای قبله ی دل کعبه ی جان عشق من آقا

شب اول محرم 1395
هیئت غریب مدینه امیر کلا
نوحه زمینه

 

برای دانلود کلیک کنید

 

متن شعر مداحی

ای قبله ی دل کعبه ی جان عشق من آقا

من چی بگم از کوفه ی پیمان شکن آقا

کوفه شده دوزخ رخ ماه تو بهشتم

این دفعه رو با اشک چشام نامه نوشتم

پسر عمو از مسلم به تو درود

شرمنده ام از تو با همه وجود

چطور بگم قولاشون دروغی بود

چه بی وفان این دنیا و آدماش

سفیر تو موند و کوه غصه هاش

نمیرسه به جایی دیگه صداش

کوفه میا یا مولا کوفه میا

بسته دلم از روز ازل بر تو دخیلو

این کوفیا نشناختن آقا ابن عقیلو

جرمم همینه بنده ی درگاه حسینم

فخرم اینه اول شهید راه حسینم

فدائیتم سر میدم به پای تو

الهی که با لطف و دعای تو

حلال کنن من رو بچه های تو

با اسم تو میبارم بی اختیار

اگه داری میای سمت این دیار

برا خودت حتماً یک کفن بیار

کوفه میا یا مولا کوفه میا

دستم به روی سینه دلم پیش نگاره

بشنو تو سلام منو از دارالاماره

لب تشنه ام و یاد لبت خون جگرم من

دروازه ی کوفه با سرم منتظرم من

میای و از اینجا کربلا میری

و عاقبت سمت قتلگاه میری

تو قتلگاه زیر دست و پا میری

دیدم تو خواب صبح محشرِ حسین

به سر زنان زینب مضطرِ حسین

همش میگه واویلا سر حسین

کوفه میا یا مولا کوفه میا

مطالب مرتبط

تظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش