مجنون یار

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی

دانلود مداحی امیر برومند معصوم گفته یه روز میاد روز انتقام

شهادت امام حسن مجتبی 1398
هیئت خادم الحسن والحسین
نوحه زمینه

 

برای دانلود کلیک کنید

 

متن شعر مداحی

معصوم گفته یه روز میاد روز انتقام
میگه حسم بهم میشم سرباز قیام
آخر نابود میشه کسی که
دشمن علی و اولادش تو دنیا به دست امام
شعار گردان فاطمه اینه حسن حرم
نقشه رو سربند لشکر قیام حسن کرم
می نویسم امضا می کنم که حاجتو روا میشه
می نویسم امضا می کنم مدینه کربلا میشه
چقدر این دو تا کلمه میاد
حسن حرم
چقدر این دو تا کلمه میاد
حسن کرم
می نویسم امضا می کنم یه روز میام زیارتت
می نویسم امضا می کنم تموم میشه این غربتت
دور نیست اون روزی که حرم می سازیم برات
دور نیست اون روزی که بقیع پر شه از زائرات
دور نیست اون روزی که بپیچه صدای اشهد ان علی ولی الله

اگه بگن آرزوت چیه میگم حسن حرم
بگن چه جور زندگیت گذشت میگم حسن کرم
می نویسم امضا می کنم به هر کی می رسم میگم
می نویسم امضا می کنم که خادم الحسن میشم
می بینم اون روز که پای گلدسته ها
پشت صاحب زمان سلام میدن زائرات
می بینم اون روز که با شال سبز سیدی نشستن سادات تو صحن و سرات
شعار گردان فاطمه اینه حسن حرم
نقشه رو سربند لشکر قیام حسن کرم
حسن جانم حسن جانم حسن جانم جانم جانم

مطالب مرتبط

تظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش