مجنون یار

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی

دانلود مداحی جواد مقدم پادشاهم حسینه مهر و ماهم حسینه

شب 20 ماه رمضان 1397
هیئت بین الحرمین طهران
نوحه واحد

 

برای دانلود کلیک کنید

 

متن شعر مداحی

پادشاهم حسینه مهر و ماهم حسینه

روضه هاشم برا من بهشته

نوکریش بهترین سرنوشته

اربعین یک زیارت واسه من نوشته

کربلا هی میای تو خیالم

کربلا حسرت ماه و سالم

من به والله فقط تو حرم خوبه حالم

ببین اشکامو مثه بارونه

حرم در روح منه حیرونه

حسین جان ارباب حسین جان ارباب

با تو من رو به راهم کاش بدی باز پناهم

هر چی خیره تو این روضه هاته

خوش به حال کسی که گداته

حضرت جبرئیل خادم کربلاته

تو حرم حاجتم مستجابه

قسکتم کن آقا که ثوابه

دورم از کربلا این برا من عذابه

گدا با روضه فقط مأنوسه

جدایی از تو مثه کابوسه

حسین جان ارباب حسین جان ارباب

ای شه بخشش و بذل سیدی یا اباالفضل

مقتدای شه کربلایی

غیرت اللهی و باوفایی

کاشف الکرب ارباب و صاحب لوایی

شکر حق که نبردی ز یادم

خاک پاتن همه خونوادم

زندگیمو یه عمره به دست تو دادم

تو که میدونی همه حرفامو

بیا درمون کن آقا دردامو

حسین جان ارباب حسین جان ارباب

برچسب ها

مطالب مرتبط

تظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش