مجنون یار

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی

دانلود مداحی جواد مقدم ببینم صحن شمارو انگاری بهشت رو دیدم

حدیث امام حسین علیه السلام فرموده اند: عاجزترین مردم کسی است که نتواند دعا کند
(بحارالانوارج/ 93 ص/ 294)

 

برای دانلود کلیک کنید

 

متن شعر مداحی

ما نمی شیم کم ارادت آخه نوکر تو هستیم
پا نمی شیم آخه تازه سر سفره تون نشستیم
آقای عزیزم انقدر نفسام میاد و میره
تا ایشالله بین روضه ات نفسم یه روز بگیره
سر روی دست میگیرم به پای شما می زاریم
آخه ما سینه زنا یه آقا که بیش تر نداریم
جان باید هدیه به جانان بکنیم گریه بر سید عطشان بکنیم
جونم آقا هدیه من به شماست
ندیدم تو رد احسان بکنی
با یه چشم پر اشک با دلی که بی قراره
اومدم بگم که آقا کربلا می خوام دوباره
ببینم صحن شمارو انگاری بهشتو دیدم
برسم کربلاتون من به آرزوم رسیدم
باید آقا قربون این عاشقای مبتلا رفت
می شه اینجا بود ولی با پای دل تا کربلا رفت
کاش نگاهی تو به این دل بکنی
دست خالیمو بهت نشون میدم
ندیدم تو رد سائل بکنی
از بقیع دل بریدم آخه دل به تو سپردم
تو دل شکسته خواستی همراه خودم آوردم
نه فقط آقا دل من زار و محزون تو باشد
هر کی دیگم جای من بود آقا مجنون تو باشد
سینه زن اگه عزیز عزتش رو از تو داره
کربلا که عشق مون تربتش رو از تو داره
گذر دل و گذرگاه حرم من درمونده و درگاه حرم
دو رکعت نماز نافله بخون روزی من تو سحرگاه حرم

مطالب مرتبط

تظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش