مجنون یار

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی

دانلود مداحی جواد مقدم هر چی که ز غصه و غم شنیدین من دیدم

شهادت امام صادق 1387
نوحه زمینه

 

برای دانلود کلیک کنید

 

متن شعر مداحی

هر چی که ز غصه و غم شنیدین من دیدم

کسی چه میدونه یک عمر چه زجری کشیدم

همیشه یه درد پهلو می رنجوند منو تا

ناسزا به مادرم فاطمه میشنیدم

خدا نکنه زندونی شه تو قفس کبوتر

خدا نکنه گل به پیش بلبل بشه پرپر

دلم بیقراره تو غریبی رفتم به مادر

وای ای دل ای دل ای دل ای دل

هوای نگاه بارونیم تار و سرده

غم دو عالم به دور سر من میگرده

فقط من و بابام حیدر میتونیم بفهمیم

در خونه پیش چشمات بسوزه چه درده

هر کی هر چی غم دید من از اون غم دیده ترینم

کارم شده گریه غصه دار غم مدینم

کاش میخ در سوخته ی خونم میرفت تو سینم

وای ای دل ای دل ای دل ای دل

طناب عدو رو دستم نشونده نشونه

دلم غم عمه ام زینبو خوب میدونه

وقتی منو میکشوندن تو کوچه شبونه

کاشکی میزدن به من سنگ ز هر بوم خونه

خونمو به آتیش کشیدن من به یادم افتاد

کربلا و اهل حرم و اشک و آه و فریاد

داغ عمه زینب نمیره یک لحظه هم از یاد

وای ای دل ای دل ای دل ای دل

شکر خدا بچه هامو نبردن اسارت

گوشواره و معجری رو نبردن به غارت

جا نمازمو کشیدن بیفتم بخندن

رسم مدینه همینه همیشه جسارت

اگه تو خونم به زمین خوردم منه مضطر

ولی دیگه اینجا نبود حرف نیزه و خنجر

دیگه پیش خواهر نبریدن سر برادر

وای ای دل ای دل ای دل ای دل

مطالب مرتبط

تظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش