مجنون یار

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی

دانلود مداحی جواد مقدم شه کربلا من لی غیرک حسین

جلسه هفتگی 1389/05/20
نوحه شور

 

برای دانلود کلیک کنید

 

متن شعر مداحی

شه کربلا من لی غیرک حسین

آقای ما لایومکَ یومُک حسین

حسین یا حسین حسین یا حسین

آقا سفره ی عشق و مستی یه وقت جمع نشه

یه قولی بده نوکر تو خاطر جمع بشه

یعنی قسمتم اشک ماه محرم بشه

بِینی و بین الله حضرت ثارالله

یه حرم داری بهش میگن آقا حرم الله

حسین ثارالله ثارالله حسین ثارالله ثارالله

آقا سر به زیر پیش تو اومدم

آقا چه گلی به سر تو زدم

میدونم بدم میدونم بدم

سر سفره ی عشق تو مهمونم یا حسین

سر عقل نمیاد دل دیوونم یا حسین

اگه درد دارم با توئه درمونم یا حسین

بِینی و بِین الله حضرت ثارالله

یه حرم داری بهش میگن آقا حرم الله

حسین ثارالله ثارالله حسین ثارالله ثارالله

تو روضت آقا کربلا میدهن

چجوری بگیرم زبون به دهن

تویی عشق من تویی عشق من

میگن صحن تو از بهشت خدا بهتره

یه چیزی میخوام این دیگه خواهش آخره

آقاجون یه وقت کربلای ما یادت نره

بِینی و بِین الله حضرت ثارالله

یه حرم داری بهش میگن آقا حرم الله

حسین ثارالله ثارالله حسین ثارالله ثارالله

تو روضت آقا کربلا میدهن

چجوری بگیرم زبون به دهن

تویی عشق من تویی عشق من

شَه کربلا مَن لی غُیرک حسین

آقای ما لایومکَ یومُک حسین

حسین یا حسین حسین یا حسین

آره وقتی ارباب مثل تو همه کارشه

چجوری میشه رشته ی نوکری پاره شه

خلاصه باید کربلای منم چاره شه

بینی و بین الله حضرت ثارالله

یه حرم داری بهش میگن آقا حرم الله

حسین ثارالله ثارالله حسین ثارالله ثارالله

برچسب ها

مطالب مرتبط

تظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش