مجنون یار

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی

دانلود مداحی جواد مقدم گرفتارم گره افتاده تو کارم

شب 19 ماه رمضان 1394
هیئت بین الحرمین تهران
نوحه شور

 

برای دانلود کلیک کنید

 

متن شعر مداحی

گرفتارم گره افتاده تو کارم
ولی بازم تورو دارم چی کم دارم
دلم تنگه بی تو بودن واسم ننگه
حرم چی شد کجای کارم میلَنگه
مگه ارباب نوکرو یادش میره
کبوترو یادش میره
گداهایی که ایستادن دم دَرو یادش میره

حـسین جانم آقام آقام آقام آقام

کم آوردم کوله بار غم آوردم
ببین بازم رو به این پرچم آوردم
حلالم کن با یه جمله خوشحالم کن
یه کربلا تو برات امسالم کن
مگه ارباب گدا رو یادش میره
مگه مارو یادش میره
نمیتونم قبول کنم که بَدا رو یادش میره

حـسین جانم آقام آقام آقام آقام

تو بارونی تب اشکامو میدونی
چقدر خوبی بدی هامو میپوشونی
غلط کردم بطلب دورت میگردم
پشیمونم من از این دنیا دلسردم
مگه ارباب صدامو یادش میره
گریه هامو یادش میره
آخه مگه تذکره ی کربلامو یادش میره

حـسین جانم آقام آقام آقام آقام

مطالب مرتبط

تظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش