مجنون یار

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی

دانلود مداحی مجید بنی فاطمه دلی که بیقراره

شب دوم فاطمیه دوم 1397
هیئت ریحانه الحسین
نوحه زمینه

 

برای دانلود کلیک کنید

 

متن شعر مداحی

دلی که بیقراره حالا دیگه یه عمره شده دلداده تو
الان اینجا نبودم اگه نبود دعای سر سجاده تو
من لیاقتم کمتر از همه اما لطف تو به من بیشتر از همه بوده
این که ما شدیم عاشق علی امروز از دعای دیروز فاطمه بوده
عشق تو دلیل خلقت بهشته روی قلب هر شیعه فاطمه یا علی نوشته
ای نور کوثر انسیة الحورا ای جان ای مادر فاطمة الزهرا

تو این شب اسیری دلم گرفته بازم منم و بیقراری
باید یبا این جدایی بسوزم و بسازم وقتی حرم نداری
قبر تو اگه بی نشونیه مادر قلب من میشه واسه تو حرم باشه
رو سیاهم اما باز دلم قرصه وقتی چادرت سایه سرم باشه
اسم تو پناه روز بی کسیمه بیشتر از حسن بیشتر از حسین فاطمه کریمه
ای نور کوثر انسیة الحورا ای جان ای مادر فاطمة الزهرا

مطالب مرتبط

تظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش