مجنون یار

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی

دانلود مداحی وحید شکری همدم دردهای من اباعبدالله

شب شهادت امام رضا 1398
جان نثاران امام زمان عج الله
نوحه شور

 

برای دانلود کلیک کنید

 

متن شعر مداحی

همدم دردهای من اباعبدالله
هم دین و دنیای من اباعبدالله
کوچیکتر از اونم که بگم رفیقمی
رفیق بابای من اباعبدالله
شاه حسین
من عبد سر سپرده حسینم
شاه حسین عمریه جیره خورده شاهم
شاه حسین
همواره در امان حسینم
شاه حسین
سرباز پادگان حسینم
حق حق الحق مجنونم مجنون
تو شور هیئت میشه می بارون
از جام نابت مستم آقاجون
ابی عبدالله حسین یامولا

میون میدون مرد خطر عباس
پدر که حیدر باشه پسر عباسه
ز صورت ثارالله میگیره نورشو
حسین خورشید اما قمر عباسه
عشق اباالفضل ای جان که گرم صحبت عشقم
عشق اباالفضل به به که گدای حضرت عشقم
عشق اباالفضل محتاج یک سبوی تو هستم
عشق اباالفضل در واقع کلب کوی تو هستم
حق حق میگم حاجت میگیرم
از هر کسی جز تو بی زارم سیرم
آخر تو روضه ات می میرم
ابوفاضل مدد یا عباس

بدجوری کارم گیره مدد شهربانو
گدا داره میمیره مدد شهربانو
هر کسی نیت کرده ز دستای خودت
کربلا می گیره مدد شهربانو
جان رقیه پروانه ام به گرد وجودت
جان رقیه قربان هر قیام و قعودت
جان رقیه با کاخ اهریمن تو چه کردی
جان رقیه دختر نه بلکه مرد نبردی
دل دل بی تو می گیره بانو
من هستم تحت تاثیرت
ذکرت بی تعارف اکسیر
یا رقیه مدد شهربانو

ذکر تو توفان کرده علی یامولا
هیئت رضوان کرده علی یامولا
صحن اعجازت رو خدای تو علی
در نجف اکران کرده علی یامولا
شیر علی
مدهوش اوج هیبت شیرم
شیر علی
دیوانه از ابهت شیرم
شیر علی
فوق عبادت ثقلین
شیر علی
یک چشمه نهروان
به به ضرب شمشیر حیدر
میدان تحت تسخیر تو حیدر
پایان جنگ تکبیر

مطالب مرتبط

تظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش