مجنون یار

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی

دانلود مداحی مهدی رعنایی به دلنشینی اسمت به گوش من نرسیده

شب عاشورا 1398
هیئت ابوالفضل شاه جهان آباد میبد
نوحه زمینه

 

برای دانلود کلیک کنید

 

متن شعر مداحی

به دلنشینی اسمت به گوش من نرسیده
به طعم اشکتو هیچکس شرابی نچشیده
گواه حرف من آفا ظهیر و اسلم و جون اند
کسی به غیر تو ناز غلام شو نکشیده
چقد خوبه که عبد توام
چقد خوبه که صاحبمی
چقد خوبه که وقت نماز
تو ذکر سجده واجبمی
ثارالله تو را به زینب بخرمم امشب اربابم
ثارالله انظر الینا به حق زهرا دریابم
حسین حسین ارباب با وفا

در آن نفس که بمیرم
در آرزوی تو باشم
به عشق اینکه پس از مرگ
غبار کوی تو باشم
تو اون شلوغی محشر
دلم خوش به همین که
به جست و توی خیزم
به گفت و گو تو باشم
نفس آخر من با حسین
روحمو پر میدم تا حسین
آقام میاد بالا سرمو
من زیر لب میگم یاحسین
ثارالله تب جنونم دل دیوونم مست توست
ثارالله من اختیارم هر چی که دارم دست توست
حسین حسین ارباب با وفا

مسیر کربلاته چه جاده ای چه طریقی
خدا برای تو ساخته
آقا چه بیت عطیقی
تموم حاجتم اینه
که اربعین ببریم باز
از این دیار مجازی به اون بهشت حقیقی
از همه غیر تو دست کشیدم
از راه پامو پس کشیدم
سینه من بوی حرم میده
تو هوات آخه نفس کشیدم
ثارالله آرام جانم روح و روانم
ثاراالله دلمو دریاب که بی تو ارباب آشوبم
حسین حسین ارباب با وفا

مطالب مرتبط

تظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش