مجنون یار

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی

دانلود مداحی حمید علیمی تو خیلی وقته زندگیمی

شب پنجم محرم 1398
نوحه شور

 

برای دانلود کلیک کنید

 

متن شعر مداحی

تو خیلی وقته زندگیمی

تو خیلی خاطرت عزیزه

با اینکه باهات رو نبودم

نذاشتی آبروم بریزه

تحمل یکی مثل من

مثه تحمل یه درده

تو زندگیم کسی مثل تو منو تحملم نکرده

 همین کارا  تو کردی که

به دستو پات می افتم

یه روز میمیرم از عشقت

ببین اقا کی گفتم

حالا که جونم تو مشت توهه

بگیر از من تا بهت برسم

نذار دوریت دق بده دلمو

به روضه قسم خیلی دلواپسم

حسین من حسین من حسین من

من عاشق امام حسینم

امام حسینم دل رحمه

تا کسی جای من نباشه

محاله حال منو بفهمه

ما خیلی ساله باهم هستیم

 ولی ازم خیری نبرده

با این حرفا همیشه غصه زندگیمو خورده

همین کارشه که منو عاشق تر کرده

بهش بد قولی کردم هی

ولی با من سر کرده

کسی که از بچگیم تا حالام

نگاه کرده گریه های منو

زمین میخوردم

اگر که نبود

اگر نداشت که هوای منو

حسین من حسین من حسین من

مطالب مرتبط

تظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش