مجنون یار

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی

دانلود مداحی جواد مقدم شب مناجات و شب عشق و جنون

شب ۲۰ ماه رمضان ۱۳۹۷
هیئت بین الحرمین تهران
نوحه زمینه

 

برای دانلود کلیک کنید

 

متن شعر مداحی

شب مناجات و شب عشق و جنون

حسین حسین میگم شب ماه رمضون

مثل دل مجنون بیتابه دل من میباره باز اشک چشام

میخونم الهی اَلعفو که خدایا خیلی من محتاج دعام

اومده بنده اومدم منه گدا

جون حُسینت دستمو بگیر خدا

الهی اَلعفو بحق الحسین الهی اَلعفو بحق الحسین

اومدم باز با یه کوه گناه

با دستای خالی به امید نگاه

خیلی بدی کردم خیلی خوبی کردی خیلی منمونم من ازت

خیلی پره آهم اینکه دادی راهم از لطف تو بوده فقط

لطف تو بوده اینکه من تو روضه هام

اینکه هنوزم عبد شاه کربلام

الهی اَلعفو بحق الحسین الهی اَلعفو بحق الحسین

دوباره بارونی شد هوای دلم

غم جدایی سخته برای دلم

اشکم روی گونه با گریه میخونه اللّهم الرزقنا حرم

میدونی که من دلتنگم ای خدایا لطفی کن کربلا برم

آرزو دارم باز حرم برم خدا

کرب و بلاییم کن قسم به این شبا

الهی العفو بحق الحسین الهی العفو بحق الحسین

مطالب مرتبط

تظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش