مجنون یار

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی

دانلود مداحی جواد مقدم دوا درمون من سر و سامون من

شب 19 ماه رمضان ۱۳۹۷
هیئت بین الحرمین تهران
نوحه تک

 

برای دانلود کلیک کنید

 

متن شعر مداحی

دوا درمون من سر و سامون من

به خدا جون من بسته به نام علیست

بی تو بی قیمتم همه ی عزتم

دل بی طاقتم کفتر بام علیست

شَه نام آور حیدر ذکر مسیحایی

بَه چه مولایی حیدر یه تنه غوغایی

تو فقط کُفو حضرت زهرایی

علی مولا علی علی مولا علی حق یا علی مولا

من همون سائلم تویی آب و گِلم

ضربان دلم نام امیر نجف

آره مدیونتم من که مجنونتم

سگ مِیخونتم از تو گرفتم شرف

تو یداللّهی شاهی حیدر کراری

ولی اللّهی شیر عرصه ی پیکاری

اسداللّهی مرد جگر داری

علی مولا علی علی مولا علی حق یا علی مولا

علی رمز نجات علی آب حیات

علی صوم و صلاة حق علی مولا علی

علی حبل المتین به دو عالم نگین

امیرالمؤمنین کاشف غمها علی

شَه لولاکی حیدر تو یَل بی باکی

کل قرآنی مولا تو پدر خاکی

بنده ای اما صاحب افلاکی

علی مولا علی علی مولا علی حق یا علی مولا

مطالب مرتبط

تظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش