مجنون یار

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی

دانلود مداحی محمود کریمی یه وقتایی که دلم لنگه عشقه

شب دوم محرم ۱۳۹۷
هیأت رایة العباس
نوحه شور

 

برای دانلود کلیک کنید

 

متن شعر مداحی

یه وقتایی که دلم لنگه عشقه

یه وقتایی که نفس تنگ عشقه

یه وقتایی که به سینم می کوبم

یقین دارم که عبوسم یه عشقه

دوست دارم که شدم پیر گریه نشدم سیر گریه

دوست دارم که با اسم قشنگ ات میزنم زیر گریه

دوست دارم که شدم پیر گریه نشدم سیر گریه

دوست دارم که با اسم قشنگ ات میزنم زیر گریه

گریه گریه گریه فقط برای حسین گریه گریه گریه فقط برای حسین

گریه گریه گریه فقط برای حسین گریه گریه گریه فقط برای حسین

من از عطر تو که آکنده میشم

میمیرم، باز دوباره زنده میشم

تا دلتنگی به ام رو میاره

به آغوش تو رو میارم

میگردم من شبا دنبال گریه با پر و بال گریه

میگردم من تا سحر دنبال تو منم و حال گریه

گریه گریه گریه فقط برای حسین گریه گریه گریه فقط برای حسین

گریه گریه گریه فقط برای حسین گریه گریه گریه فقط برای حسین

گریه گریه گریه فقط برای حسین گریه گریه گریه فقط برای حسین

گریه گریه گریه فقط برای حسین گریه گریه گریه فقط برای حسین

چشم گریون چقدر با وقاره

چشم گریون بوی آقاشو داره

چشم گریون چقدر با وقاره

چشم گریون بوی آقاشو داره

چقدر خوبه که پای اسم اشکات خدارو شکر دیگه بی اختیاره

سپردم من دلم رو دست گریه که شدم مست گریه

کسی جز تو، به دلم راه نداره راه اش رو بسته گریه

گریه گریه گریه فقط برای حسین گریه گریه گریه فقط برای حسین

گریه گریه گریه فقط برای حسین گریه گریه گریه فقط برای حسین

گریه گریه گریه فقط برای حسین گریه گریه گریه فقط برای حسین

گریه گریه گریه فقط برای حسین گریه گریه گریه فقط برای حسین

دوست دارم که شدم پیر گریه نشدم سیر گریه

دوست دارم که با اسم قشنگ ات میزنم زیر گریه

گریه گریه گریه فقط برای حسین گریه گریه گریه فقط برای حسین

گریه گریه گریه فقط برای حسین گریه گریه گریه فقط برای حسین

یه وقتایی که دلم لنگه عشقه

یه وقتایی که دلم لنگه عشقه

یه وقتایی که نفس تنگ عشقه

یه وقتایی که به سینم می کوبم

یقین دارم که عبوسم یه عشقه

دوست دارم که شدم پیر گریه نشدم سیر گریه

دوست دارم که با اسم قشنگ ات میزنم زیر گریه

دوست دارم که شدم پیر گریه نشدم سیر گریه

دوست دارم که با اسم قشنگ ات میزنم زیر گریه

گریه گریه گریه فقط برای حسین گریه گریه گریه فقط برای حسین

گریه گریه گریه فقط برای حسین گریه گریه گریه فقط برای حسین

من از عطرتو که آکنده میشم

میمیرم دوباره زنده میشم

تا دلتنگی به دلم رو میاره

به آغوش تو رو میارم

میگردم من شبا دنبال گریه با پر و بال گریه

میگردم من تا سحر دنبال تو منم و حال گریه

گریه گریه گریه فقط برای حسین گریه گریه گریه فقط برای حسین

گریه گریه گریه فقط برای حسین گریه گریه گریه فقط برای حسین

چشم گریون چقدر با وقاره

چشم گریون بوی آقاشو داره

چشم گریون چقدر با وقاره

چشم گریون بوی آقاشو داره

چقدر خوبه که پای اسم اشکات خدارو شکر دیگه بی اختیاره

سپردم من دلم رو دست گریه که شدم مست گریه

کسی جز تو، به دلم راه نداره راه اش رو بسته گریه

گریه گریه گریه فقط برای حسین گریه گریه گریه فقط برای حسین

گریه گریه گریه فقط برای حسین گریه گریه گریه فقط برای حسین

مطالب مرتبط

تظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش