مجنون یار

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی

دانلود مداحی مهدی اکبری تو دنیایی که هر روزش یه رنگیه

مراسم هفتگی ۱۸ آبان ٩٨
هیئت علمدار مشهد الرضا
نوحه شور

 

برای دانلود کلیک کنید

 

متن شعر مداحی

تو دنیایی که هر روزش یه رنگیه
پر از دزد و دروغ و زرنگیه
ولی دنیا هنوز داره یه چیزایی
با تو دنیای ما پر از قشنگیه
تو رو دارم تو این دنیا فقط
نمی خوام غیر تو چیزی ازت
با تو ختم به خیرم عاقبت
تو رو دارم فقط
هر جا که اسم تو باشه من اونجام
از دنیا فقط آقا تو را می خوام
آخه تو نمی ذاری منو تنها
میدونم تو خبر داری از دردام
می ریزد پیش تو بارون اشکام
محرم شد همین اشکا روی زخمام
یا صاحب الزمان

تو دنیایی که سهم آینه سنگه
تو دنیایی که هر روزش پر جنگ
نبودت خیلی حس میشه تو این دنیا
نمی دونی چقدر واست دلم تنگه
نبودت خیلی حس میشه تو این دنیا
نمی دونی چقد واست دلم تنگه
شب تاریک و میشه سحر نداری 313 نفر
منو تا خیمه سبزت ببر
منم آقا بخر
لعنت به روز و شب های تکراری
داری تو نبودن هاتو میشماری
هر روزم غروب جمعه هست انگاری
قلب من مثه اسفند رو آتیشه
می سوزم برا این دوری همیشه
پایان شب تارم سحر میشه
یا صاحب الزمان

من تا ابد عاشق یارم
دلداده روی دلدارم
آواره کوی لیلا و مجنون عشق علمدارم
دیوانه اباالفضلم آواره ی اباالفضلم
سینه زن حسینم من
بیچاره اباالفضلم

مطالب مرتبط

تظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش