مجنون یار

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی

دانلود مداحی حسین سیب سرخی روی عقیق دل من زدن حسن عشق منی

شب هفتم محرم ۱۳۹۷
هیئت روضة العباس
نوحه شور

 

برای دانلود کلیک کنید

 

متن شعر مداحی

روی عقیق دل من زدن حسن عشق منی
خیلی دوست دارم اقا همیشه گفتم علنی این دفعه میخوام بخونم حب الحسن اجننی
ذکر لب های جبرییلم حسن روز قیامت میشی کفیلم حسن به پر عبا تون اقا دخیلم حسن
من گدای روزی علی الدوام حسنم من گره خورده به این کنیه و نام حسنم
روز محشر همه جا سرم رو بالا میگیرم من حسینی شده دست امام حسنم
مولانا حسن

عقل مجسمی حسن پهلوون بی بدلی نوشته تاریخ واسه تو همیشه ضرب المثلی. وارث ذولفقاری و فاتح جنگ جملی
اسم تو اصل مقدساتم حسن. حصن حصینی و اب حیاتم حسن. حبل متین دم صراطم حسن
من زمین خورده طوفان مرام حسنم. اعتبارم اینه که منم غلام حسنم
روز محشر همه جا سرم رو بالا میگیرم من حسینی شده ی دست امام حسنم

مطالب مرتبط

تظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش