مجنون یار

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی

دانلود مداحی مهدی اکبری طی میشه روز و شبم تو روضه

شب ۲۷ صفر ۱۳۹۸
نوحه شور

 

برای دانلود کلیک کنید

 

متن شعر مداحی

طی میشه روز و شبم تو روضه
میدونم ندارم آقا ارزه
به برکت همین روضه ها خدا نوکراتو می آمرزه
این عشق پاکم بنما توی کربلا خاکم
من برای تو آقا هلاکم سینه چاکم
بالاتر ز بالا و دریاتر ز دریا و آقاتر از ز تو آقا ندیدم
هر جایی که رفتم من آقاجون فقط از تو و خوبی تو مولا شنیدم
یا اباعبدالله یا اباعبدالله

تا میگم اسمتو پر میگیرم
بی تو از تموم دنیا سیرم
همه ی خواهش قلبم حرم
دارم از دوری تو میمیرم
نوکرت هستم یه عمری که با تو هستم
تو روضه با اسم تو مستم
آقا مستم آقا مستم آقا مستم

روضه خون آقا هست و سینه زن شده مست
این معجزه نام حسین
کربلا این نوکرو آقا تو دستای با کرامت شیر حنین
یا اباعبدالله یا اباعبدالله

مطالب مرتبط

تظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش