مجنون یار

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی

دانلود مداحی جواد مقدم آرزوی همه یوسف فاطمه

جلسه هفتگی 11 دی 1398
هیئت بین الحرمین طهران
نوحه واحد

 

برای دانلود کلیک کنید

 

متن شعر مداحی

آرزوی همه یوسف فاطمه
برگرد امیر بی قرینه
تنها شفای زخم سینه
منتقم ماه مدینه
ای نگار دلم
شهریار دلم
ای ساحل آرامش من
ای هستی آسایش من
برگرد تموم خواهش من
با چشمای گریون ندبه میخونم
با یه قلب محزون ندبه میخونم
هر جمعه براتون ندبه میخونم
بیا
العجل العجل بقیعة الله

وارث مرتضی
ای به قلبم قرار
خورشید پشت ابر غیبت
معنی عشق بی نهایت
بی تو ای دریای رحمت
وارث ذوالفقار
وارث مرتضی
ای به قلبم قرار
خورشید پشت ابر غیبت
معنی عشق بی نهایت
بی تو ای دریای رحمت

شور شیرین من
یار دیرین من
قربون اون دل صبورت
حس میشه تو دلم حضورت
کی میرسه صبح ظهورت
چشم به جاده ی انتظار می دوزم
تو غم فراقت دارم می سوزم
گریه شده کار هر شب و روزم
بیا بیا
العجل العجل بقیعة الله

ای حبیب دلم ای طبیب دلم
نگاه نکن به رو سیاهیم
شرمندتم از پر گناهیم
برس به داد بی پناهیم
ای عزیز خدا یابن زهرا بیا
دل خسته از این روزگارم
بی تو شبیه شور زارم
کجایی ای باغ و بهارم
کجایی ای روضه خون کربلا
بیا ای منتقم خون خدا
العجل العجل یابن مرتضی بیا
با چشمای گریون ندبه میخونم
با یه قلب محزون ندبه میخونم
هر جمعه براتون ندبه میخونم
بیا
العجل العجل بقیعة الله

ای پناه حرم
تکیه گاه حرم
پاشو حرم در اظطراب
تو خیمه ها قحطی آبه
این آخرین حرف ربابه
پاشو ای یاورم
ای امید حرم
قلب حرم آتیش گرفته
بال و پرم آتیش گرفته
چشم ترم آتیش گرفته
پاشو علم بگیر ای علمدارم
بازم پرچم بگیر ای علمدارم
دوباره دم بگیر ای علمدارم
واویلا واویلا آه و واویلا

اشجع الناس من
پاشو عباس من
مگه با هم قهری اباالفضل
تشنه لب نهری اباالفضل
اینکه صرع زهری اباالفضل
حالا که چشم تو خیس بارونه
لا به لای لب تو پر خون
زینب داره برات روضه میخونه
پاشو مثل ابر بارون گریه می کنم
با یه دل پر خون گریه می کنم
با دستای لرزون گریه می کنم
واویلا واویلا آه و واویلا

پاشو مشکل گشا
حافظ خیمه ها
چشم انتظار سکینه
مادرمون اومد از مدینه
نذار تو رو اینجور ببینه
کاشکی کاری کنی
منو یاری کنی
حرم توی خطر نیوفته
به خیمه ها شرر
زینب به دردسر نیوفته
پاشو علم بگیر
بازم پرچم بگیر
دوباره پر بگیر ای علمدارم
واویلا واویلا آه و واویلا

مطالب مرتبط

تظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش