مجنون یار

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی

دانلود مداحی محمد صمیمی پیش چشمم میزنی پرپر خجالت می کشم

شب چهارم فاطمیه اول 1398
هیئت رایة العباس (ع)
نوحه واحد

 

برای دانلود کلیک کنید

 

متن شعر مداحی

پیش چشمم میزنی پرپر خجالت می کشم

از تو در این حال درد اور خجالت می کشم

در قنوت از لرزش دستم پریشان هستم و

در قیام از سوره کوثر خجالت می کشم

حال من خوب است تو فکر مراعاتم مکن

تو رعایت می کنی بد تر خجالت می کشم

راستش بعد از بلایی که سر تو امده

هر که می گوید به من حیدر خجالت می کشم

لا فتی الا علی لا سیف الا ذوالفقار

از تو با این جمله تا محشر خجالت می کشم

چند وقتی هست در جایی نمی مانم زیاد

هیچ میدانی چرا اخر خجالت می کشم

میروم مسجد می افتم یاد بابای تو و

پیش ان محراب و ان منبر خجالت می کشم

وای از حال تو و از این امانت داری ام

فاطمیه از روی پیغمبر خجالت می کشم

چشم را می بندم و در خانه وارد می شوم

بس که من با دیدن این در خجالت می کشم

میرسم در خانه و پایین می اندازم سرم

بس که من با دین این در خجالت می کشم

وقتی خدا به خلقت هستی اراده کرد
توحید را به صورت یک مرد ساده کرد
از اسم مستعار خود استفاده کرد
انقدر شد شبیه خودش که صداش کرد
آیینه دار ذات خدا مرتضی علی
قران به وصف ذات تو دارد عبارتی
یا ایها العزیز وجنا  بضاعتی
یعنی به هر چه غیر خدا بی شباهتی

مطالب مرتبط

تظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش