مجنون یار

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی

دانلود مداحی جواد مقدم لَئِن شَکَرتُم لَازیدَنَّکُم

جلسه هفتگی چهارشنبه ۲۵ دی 1398
هیئت بین الحرمین طهران
نوحه شور

 

برای دانلود کلیک کنید

 

متن شعر مداحی

لَئِن شَکَرتُم لَازیدَنَّکُم
خدا را شاکرم که اربابمی
یعنی میشه شبیه حر و زهیر
بهم بگی  که جزو اصحابی
شکر نعمتت افزون کن
مهربون من رو به کربلا مهمون کن
من فقط دوست دارم عاشق تو باشم
عشق اون و اینو از دلم بیرون کن
این سر فقط باید پای تو فدا بشه
این دل باید فقط خونه تو باشه
ای شهریار عالمین
ای شاه کربلا حسین

لَئِن شَکَرتُم لَازیدَنَّکُم
خدا را شاکرم که تو روضتم
دلم میخواد این رو به عالم بگم
که من شفا گرفته تربتم
شکر نعمت کردم سفره چقدر رنگین
دور تو می گردم
هر چی هستی اینه
هر کسی آقا نوکر تو باشه
زندگیش تامین ابروش تظمینه
می گیرم از تو من برگه ی ظمانت
دنیا و دین من پیش تو امانت
ای شهریار عالمین
ای شاه کربلا حسین

لَئِن شَکَرتُم لَازیدَنَّکُم
خدا را شاکرم که سینه می زنم
بازم میون روضه ها زائرم
بازم تو فکر کربلا رفتنم
شکر نعمت کردم دل پر از احساسه
مرغ قلبم دور حرمت میگرده
مقصد بعدیشم حرم عباسه
در تاب و تبم باز برا اباالفضل
تسبیح هر شبم ذکر یا اباالفضل
ای شهریار عالمین
ای شاه کربلا حسین

مطالب مرتبط

تظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش