مجنون یار

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی

مداحی جواد مقدم بی کس و آواره منم سرور و آقا همه تو

امام حسین می فرماید:ای مردم خداوند بندگان را آفرید تا او را بشناسند,آنگاه که او را شناختند پرستش کنند و آنگاه که او را پرستیدند از پرستش غیر او بی نیاز شوند
بحار الانوار,ج5ص312ح1

متن شعر

بی کس آواره منم
سرور و آقا همه تو
ذکر لبم دم همه دم
ذکر ثنای تو دم تو
زاده شده با همه تو
ای همه ی عالم من
در پس این قصه چرا
می کشد آخر غم تو
تربت و عشق و غم تو
با گل من روز الست
گشته اجین پس شده ام
من ز ازل آدم تو
دلبر دلدار منی
در گوهربار منی
عبد و غلام تو منم
سید و سالار منی
نعم الامیری یاحسین
نام تو تسبیح من  صوم و صلاه سحرم
من به غلامی در خانه تو مفتخرم
من ز نفس های نخست
بوده حسین روی لبم
تا دم آخر به جز از ذکر تو نامی نبرم
بوده حسین روی لبم
می به کرم شهره نماز گوشه نگاهی ز کرم
تا که بنوشیم می از سهبای حرم
ای حرمت قبله گر و ملجا عشاق جهان
طعنه زند تربت تو بر همه اوصاف جهان
تربت و عشق و غم تو
با گل من روز الست
گشته اجین پس شده ام
من ز ازل آدم تو
دلبر دلدار منی
در گوهربار منی
عبد و غلام تو منم
سید و سالار منی
نعم الامیری یاحسین

 

برای دانلود کلیک کنید

 

 

مطالب مرتبط

تظرات ارسال شده

  • با سلام و خسته نباشید به شما
    سایت عالی دارید
    اگر قصد کسب درآمد بسیار خوب رو دارید
    https://backority.ir/?zir=3552
    به این آدرس بروید و بعد از عضو شدن با استفاده از نمایش بک لینک و رپورتاژ در سایت خود کسب درامد عآلی داشته باشید.
    موفق باشید

کد امنیتی رفرش