مجنون یار

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی

دانلود مداحی جواد مقدم تو تک سواری تو یلی یا ابالفضل بن علی

شب تاسوعا 1398
هیئت بین الحرمین طهران
نوحه تک

 

برای دانلود کلیک کنید

 

متن شعر مداحی

تو تک سواری تو یلی یا اباالفضل بن علی

مثل علی بی مثلی یا اباالفضل بن علی

ریشه کن لشکر کفر شور احلی من عسلی

معنی خیر العملی یا اباالفضل بن علی

من ابالفضلی ام و عاشقم احساسی ام

مثل رقیه منم حضرت عباسی ام

یابن الحیدر یا اباالفضل

متن مداحی تو تک سواری تو یلی یا ابالفضل بن علی جواد مقدم

ذکر من امشب بی عدد یا ابوفاضل مدد

هم از ازل تا به ابد یا ابوفاضل مدد

خدا همین که آفرید به دلم مهر تو رو زد

به نام تو خورده سند یا ابوفاضل مدد

من اباالفضلی ام و نوکر یار حسین

میشم عاقبت به خیر با علمدار حسین

یابن الحیدر یا اباالفضل

صاحب عنوان ادب شیر قتال العرب

جمع عطوفت و غضب شیر قتال العرب

دشمن به قدرتت میگه مرحبا یا لَلعجب

ای یل هاشمی نسب شیر قتال العرب

من اباالفضلی ام و مستم شیدایی شدم

اعتبارم اینه که غلام سقا شدم

یابن الحیدر یا اباالفضل

بردی دلم رو زیر دین کاشف الکرب الحسین

تو جمع حزن عالمین کاشف الکرب الحسین

ماه بنی هاشمیون دلربایی نور عین

جذبۀ بین الحرمین کاشف الکرب الحسین

من ابالفضلی ام و از همه دل کنده ام

گدای آل علی به قمر من بنده ام

یابن الحیدر یا اباالفضل

مطالب مرتبط

تظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش