مجنون یار

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی

دانلود مداحی جواد مقدم قسم به آیات الهی

شب اول فاطمیه دوم 1398
هیئت بین الحرمین طهران
نوحه شور

 

برای دانلود کلیک کنید

 

متن شعر مداحی

قسم به آیات الهی

به معجزات مصطفایی

دلاوری مرتضایی

فاطمه تو مادر مایی

به حال من توجهت تسکینه

قیامت من با شما تضمینه

چشام فقط از تو کرم میبینه

رزق من از سفره ی تو تأمینه

بعد خدا به تو امیدوارم

خودم رو به کرمت میسپارم

همیشه در قلب من میمونی

مادرمی خیلی دوسِت دارم

قسم به رتبه ی پیمبر

به هل اَتا سوره ی حیدر

به آیه های قدر و کوثر

برای شیعه تویی مادر

حب شما برام اصول دینه

تو قبر من اسم شما تلقینه

همسرتون امیر مؤمنینه

با پسرت رفاقتم دیرینه

نوکریتون شده کار و بارم

تو روضتون ابری اَم میبارم

همیشه در قلب من میمونی

مادرمی خیلی دوسِت دارم

مادرمی خیلی دوسِت دارم

قسم به غوغای قیامت

به روز واپسین امت

تا که تویی مادر شیعه

خیال شیعه میشه راحت

میای و قلب تو پُر از احساسه

نگات به عده ای یه جور خاصه

یه بوی خاص میپیچه بوی یاسه

دست تو دست قلم عباسه

بعد خدا به تو امیدوارم

بی بی تویی اسوه ی ایثارم

اگه خدا بده دختری به من

من اسمشو فاطمه میذارم

مادرمی خیلی دوسِت دارم

مطالب مرتبط

تظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش