مجنون یار

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی

دانلود مداحی جواد مقدم اگر چه که دست من آقا به ضریح تو نمیرسه

شب 2 بهمن 1398
هیئت بین الحرمین طهران
نوحه شور

 

برای دانلود کلیک کنید

 

متن شعر مداحی

اگر چه که دست من آقا

به ضریح تو نمیرسه

ولی به تو میرسه صِدام

همه درا بسته شِه به روم

بازم در خونه ی شمام

در این خونه ست که من گدام

اومدم روسیاه ولی دوست دارم روسیاه نرم

کمکم کن آقای من دیگه سمت گناه نرم

شبی نیست که تو رؤیاهام توی صحن تو راه نرم

کمکم کن آقای من دیگه سمت گناه نرم

قول میدم تو کربلا طرف قتلگاه نرم

کمکم کن آقای من دیگه سمت گناه نرم

آقام اِی آقام اِی یا اَیهاالعزیز ، حسین حسین حسین

اِشفِ کُل مریض ، حسین حسین حسین

هر کی چیزی میخواد از شما

ولی من ازت یه اشک چشم

من ازت یه سوز دل میخوام

به خدا اگه خودت نخوای

توفیق نمیشه نصبیب من

به طرف پرچمت بیام

دل مارو خدا توی روضتون بوجود آورد

نباشه تربتت کجا میشه سر به سجود آورد

کعبه هم پیش شیش گوشَت سر تعظیم فرود آورد

نباشه تربتت کجا میشه سر به سجود آورد

مادر اومد تو قتلگاه بوی یاس کبود آورد

نباشه تربتت کجا میشه سر به سجود آورد

آقام اِی آقام اِی یا اَیهاالعزیز ، حسین حسین حسین

اِشفِ کُل مریض ، حسین حسین حسین

زمینیا که به جای خود

شده رَشک آسمونیا

این گریه و شور و شِین ما

چه نوایی دلرباتر و

چه زمزمه ای قشنگتر از

زمزمه ی یا حسین ما

نمیشه بی شما قدم از قدم بردارم آقا

نشو راضی که از سر سفره کم بردارم آقا

میخوام پرچم به دوش بشم یه علم بردارم آقا

نشو راضی که از سر سفره کم بردارم آقا

اون غلامم که اُسوه ای مثل قنبر دارم آقا

نشو راضی که از سر سفره کم بردارم آقا

آقام اِی آقام اِی یا اَیهاالعزیز ، حسین حسین حسین

اِشفِ کُل مریض ، حسین حسین حسین

مطالب مرتبط

تظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش