مجنون یار

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی

دانلود مداحی حسین سیب سرخی ای آسمان عاطفه

مراسم عزادارى ايام فاطميه 1398
هيأت روضه العباس
نوحه واحد

 

برای دانلود کلیک کنید

 

متن شعر مداحی

ای آسمان عاطفه
عالمی به نخ چادر تو دخیله
ام الحسن ام الحسین سجده بر خاک پات عادت جبرئیله

نگیر از سرم سایه مادری تو
خودم تا ابد میکنم نوکری تو

یا حضرت زهرا بهترین مادر دنیا
هر شب جمعه یادم کن کربلایه معلا
عزت و اعتبارم هر چه هست از تو دارم
السلام و علیک مادر بی مزارم
مادر بی مزارم

ای آسمان عاطفه
عالمی به نخ چادور تو دخیله
ام لحسن ام لحسین سجده پر خاک پات
عادت جبرئیله

نگیر از سرم سایه مادری تو
خودم تا ابد میکنم نوکری تو

یا حضرت زهرا بهترین مادر دنیا
هر شب جمعه یادم کن کربلایه معلا
عزت و اعتبارم هر چه هست از تو دارم
السلام و علیک مادر بی مزارم
مادر بی مزارم

تا روز محشر فقط از اونیکه
شیعه داره گلایه غلافه
تویه روایت اومده
علت مرگ تو ضربه هایه غلافه
نوشتن ب بال و پرش خورده مسمار
نوشتن باهاش بی وفا بوده دیوار

تو درد سر افتاد مادر افتاد و در افتاد
پیش چشمایه نامحرم فاطمه با سر افتاد
روضه هات کرده پیرم
بانویه نیمه جونم
السلام و علیک مادر قد کمونم
مادر قد کمونم

مطالب مرتبط

تظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش