مجنون یار

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی

دانلود مداحی جواد مقدم ماه تماشایی من ای همه دارایی من

 

برای دانلود کلیک کنید

 

متن شعر مداحی

ماه تماشایی من ای همه دارایی من
عشق رویایی من
علی جانم علی

دلبر افلاکی من
ای سند پاکی من
مولای خاکی من
علی جانم علی
حیدر اول و آخر
شه نام آور

حیدر ای شه و سرور
از همه برتر
همه جا حق با مولا
دنیا با جلالش دلتنگ وصالش
هر کی با علی شیر مادر حلالش
یا اسدالله حیدر
علی ولی الله حیدر

یار قوی شوکت من
شاه قدر و قدرت من
ای همه عزت من
هیجانم علی
ای همه فرزانه من
مستی جانانه ی من
نعره مستانه من
ضربانم علی
حیدر غزل باران
عشق بی پایان
حیدر شه مه رویان
خسرو خوبان
پدر افلاک حیدر
دل دم پر علی
پا منبر علی
هر چی که ما داریم از صدقه سر علی
یا اسدالله علی ولی الله
شاه قضا و قدر
بی علی دل در به در
یا علی دل را می بره
دیوانه ام با علی
عشق علی بی مرزه
به دنیا هم می ارزه
زمین داره میلرزه
میخنم یا علی
حیدر نغمه جانها
مرد عنوان ها ای شه مستان حیدر
حیدر ذکر طوفانها
فتح میدان ها
یل جاویدان حیدر
با حیدر نباشی
از چشما میوفتی
طرفی با اباالفضل
با علی در میوفتی
دل دم پر علی
پا منبر علی
هر چی داریم از صدقه سر علی
یا اسدالله حیدر
علی ولی الله حیدر

با حیدر نباشی
از چشما میوفتی
طرفی با ابالفضل
با علی در بیوفتی
دنیا با جلالش
دلتنگ وصالش
شیر مادر حلالش

برچسب ها

مطالب مرتبط

تظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش